piątek, 19 września 2014

W "domu"

Ciao,ciao tak pewnie by Was Ninka przywitała:).wczoraj wyszłyśmy do 'domku",maleńka w super formie energią tryska:), a apetyt powoli wraca.Do samego końca dostawałyśmy jedzonko w kroplówce,nic się już takiego nie działo oprócz tego że zamknięto Nas w izolatce gdyż złapała jakąś bakterię.Obecnie oprócz antybiotyku ,bierzę chemię podtrzymującą którą wysysam jej za pomocą strzykawki  z kapsułek i podaję z mlekiem.Będziemy mieć teraz dwa tygodnie wolnego oprócz poniedziałkowych kontroli krwi na dziennym oddziale.Po tych dwóch tygodniach, również tam zaczniemy zastrzyki z interloukiny przez 5 dni i od 13.10 zaczynamy 2 cykl -Gd2.Dzisiaj popłakałam się jak bóbr gdyż moja córcia wyciągnęła zeszyt 2-3latka i zaczęła naklejać naklejki mój udział był tylko taki że dobierałam kolory wykonała sama 2 zadania ,przy 3cim straciła cierpliwość i naklejała gdziekolwiek:),ale jak na pierwszy raz wyszło jej super dołączam zdjęcia:).Dla mnie to prawie tak jakby poszła pierwszy raz do szkoły:D.Pozdrawiamy.




1 komentarz:

  1. Korzystajcie z tych 2 tygodni.
    Jesteście bardzo dzielni. Przesyłam uściski xxx

    OdpowiedzUsuń